Microsoft Dynamics CRM
Integratie met Microsoft Dynamics CRM stelt gebruikers in staat om in bedrijven en contacten te zoeken naar de gegevens van de beller. Zodra deze gevonden zijn, kunnen de contactgegevens snel worden weergeven op het scherm.
Go Integrator CRM stelt gebruikers in staat om te integreren met contacten vanuit Microsoft Dynamics CRM. Wanneer geconfigureerd, worden oproepen uitgevoerd vanuit Microsoft Dynamics CRM ofwel door te klikken op de ingestelde hyperlinks, of de drukken op de belknop naast de bewerkbare telefoonvelden.
Tijdens een gesprek, als de opgeroepen of oproepende partij’s details in de Microsoft Dynamics CRM contacten databank zijn, dan zal dit worden gedetecteerd en zal een Microsoft Dynamics CRM knop verschijnen wanneer hierop gedrukt wordt zal de geassocieerde contact record verschijnen.
Met behulp van het Adresboek, zal de Microsoft Dynamics CRM contacten databank worden doorzocht en resultaten getoond. Gebruikers kunnen vervolgens een contactpersoon selecteren en het record bekijken of rechtstreeks bellen met behulp van de muis.
Ten slotte, het Belgeschiedenis venster bevat de contactgegevens van Microsoft Dynamics CRM en kan ook worden gebruikt om te contactpersoon te tonen of rechtstreeks te bellen.